Radyolardan hiçbir zaman istek şarkım olmadı. Kendi şarkımı kendim çaldım, kendim dinledim. Az önce radyolardan birinde 'istek parçalarınız için mail adresimiz...' diye bir laf duydum. Deli misiniz? İnsanlar o maili atabiliyorken istediği şarkıyı da girip internetten dinleyebilir. Dinleyemiyorsa zaten siz ona 'dinleyici' demeyin çünkü o kişi mail atmayı da beceremez! Emin olun. Güvenin bana.
Reklamcılar da reklamlarını nereye akıtacaklarını şaşırdıkları için birbirlerini yemeye başladılar. Bence ajansların müşteri sayıları sınırlanmalı ve her ajans sadece bir müşteri ile ilgilenmeli. Bu şekilde hem diğer ufak reklamcılara da iş çıkar hem de 'küçük ajans, büyük ajans' diye kavga etmezler, müşteriler de iş sırasının kendilerine gelmesini beklemek zorunda kalmaz. Oh.
Rahatladım. Artık ofisi terk edebilirim.
16 Haziran 2009 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder