13 Mayıs 2009 Çarşamba

kutlama

Şimdiye kadar başarısız olarak isimlendirilen hiçbir kampanyaya rastlamadım. Diğer ajanslarda da (yerli veya global, hiç fark etmez) götüme benzeyen kampanyalar yapıp neredeyse hiçbir işe yaramayan sonuçlar elde etmelerine rağmen 'başarısız' kampanya dendiğini ve bundan ötürü üzüntü duyulduğuna da rastlamadım, duymadım, işitmedim.
Her kampanya, sözüm ona 'başarılı'dır! Kötü bile olsa, en azından 'görülmüştür' veya 'kötü reklam' olarak sokakta, piyasada, bar köşelerinde ve internet aleminde konuşulmayı becermiştir ve bu yüzden 'başarılı'dır.

Bizim HH kampanyası için de böyle bir kutlama yapılıyor. Yukarıda söylediklerime bakarak, bu kampanyanın boş bir kampanya olduğunu düşünmeyin. Elbette internet ticareti için büyük bir hareket oldu. Hayatı boyunca internetten herhangi bir şey almayı düşünmeyen insanlar ve bir şeyler alsalar da internet alışverişlerine henüz ısınmamış insanlar için güzel bir başlangıç oldu. 

Ne AJ, ne de ben, kutlamaları pek sevmiyoruz. Bu yüzden sahneyi erken terk ettik.
Ben kendimi binanın dışına attım. AJ de televizyon programına katılmak üzere ajansı terk etti.

Ajanstan çıktığımda, asansörde dokuzuncu kattaki kıza rastladım:
- Akşama kadar asansörde vakit mi geçiriyorsun sen? Gibisinden dünyanın en aptal, en salak, en itici ve kadın ilgisini öldüren cümlesini kurdum.

AJ söyledi, akşama sevdiği gruplardan birinin konseri varmış. Bari oraya gideyim. Belki havamı bulurum.

Hiç yorum yok: